Menu Zamknij

Opis sponsoringu

Zapraszamy do współpracy z naszym centrum jeździectwa – Becker Sport Equestrian Center

Organizacja szkoleń/konsultacji

Wynajem ośrodka na cele szkoleniowe

Zawody/Ośrodek honorowym patronatem objęły :
Polski Komitet Olimpijski
Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie
Polski Związek Jeździecki
Warszawsko Mazowiecki Związek Jeździecki
Gmina Żabia Wola

Zawodom towarzyszyć będzie szeroka kampania
promocyjno – informacyjna z wykorzystaniem radia,
telewizji, magazynów branżowych oraz Internetu

Państwa oferty nie może zabraknąć w naszym centrum sportu jeździeckiego

Sport – Jeździectwo – Zawody

JEŹDZIECTWO NALEŻY DO NAJBARDZIEJ PRESTIŻOWYCH I
ELITARNYCH DYSCYPLIN SPORTOWYCH

REKLAMA PODCZAS WYDARZENIA SPORTOWEGO POZWALA
W ŁATWY SPOSÓB PRZEKAZAĆ KOMUNIKAT MARKETINGOWY

STWARZA MOŻLIWOŚĆ WYGENEROWANIA DUŻYCH
WARTOŚCI MEDIALNYCH W STOSUNKU DO
ZAINWESTOWANYCH ŚRODKÓW.

Sponsoring całego cyklu pozwala na powtarzalność komunikacji z grupą docelową.

Trochę o sporcie najwyższej klasy:
Jeździectwo, to dyscyplina sportu, która cały czas bardzo dynamicznie się rozwija, zarówno w Polsce jak i na Świecie.
Widać to po coraz większej ilości organizowanych zawodach jeździeckich rangi krajowej jak i międzynarodowej,
które cieszą się coraz większym zainteresowaniem stacji telewizyjnych.
Największa stacja telewizyjna Eurosport, transmituje zawody jeździeckie z całego Świata minimum raz w
tygodniu, jak również inne stacje TVN Sport, Polsat Sport, Polsat, w Niemczech telewizja publiczna WDR, 1-ARD, ZDF, w Anglii Sky, BBC Sport,
we Włoszech RAI Uno, RAI Due, RAI Sport.

 

 

Troche o marketingu …

Dlaczego sport ? – Definicja
Marketingu Sportowego – Marketing sportowy –

„(…)Na brak zainteresowania sponsorów nie może narzekać dziś jeździectwo.
Jeszcze dwa lata temu zagrożone były najważniejsze zawody jeździeckie w Polsce,
rozgrywane każdej wiosny na Torwarze, czyli finał ligi Europy Centralnej Pucharu
Świata w skokach przez przeszkody oraz ujeżdżaniu. Z ich sponsorowania
wycofała się Toyota oraz informatyczna firma Sygnity. Zawody uratowały władze
Warszawy, a obecnie ich budżet gwarantuje PKO BP, główny sponsor. Impreza
zmieniła nazwę na Cavaliada Warszawa, a jej organizatorem są Międzynarodowe
Targi Poznańskie. W tym roku znalazło się też kilku mniejszych mecenasów, dzięki
czemu pula nagród przekroczyła 1 mln złotych. (…)”

– działania podejmowane przez
specjalistów marketingu produktów przemysłowych i usług, którzy wykorzystują
sport jako instrument promocji produktów i usług oraz marki. Działania te
realizowane są poprzez sponsoring sportowy.

• Pozytywny wizerunek sportu przekładający się na dobry wizerunek i rozwój gminy

• Zdrowe sportowe emocje

• Niższe koszty zaistnienia w mediach

• Podświadomy przekaz

• Pozytywne skojarzenia

• Dotarcie do wybranej grupy docelowej

• Duża efektywność przekazu

• Skojarzenia nazwy nie tylko z daną imprezą ale także z dyscypliną i jej
reprezentantami

• Szerokie możliwości i formy prezentacji marki/loga/nazwy

Zalety Sponsoringu

Wzorem dużych firm te mniejsze przekonują się, że inwestowanie w doświadczenia odbiorców i budowanie relacji z otoczeniem jest bardziej opłacalne niż np. kupowanie powierzchni reklamowych. Bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami, budowanie reputacji firmy i widoczności to tylko niektóre benefity sponsoringu. 

Sponsoring tytularny, to najwyższa forma sponsoringu, w którym nazwa sponsora, staje się integralną częścią nazwy obiektu, wydarzenia, bądź całych rozgrywek. 

Zapraszamy do Kontaktu

Monika Becker

manager Becker Sport Equestrian Center