Zapraszamy do współpracy z naszym centrum jeździectwa – Becker Sport Equestrian Center
Organizacja szkoleń/konsultacji
Wynajem ośrodka na cele szkoleniowe
Zawody/Ośrodek honorowym patronatem objęły :
Polski Komitet Olimpijski
Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie
Polski Związek Jeździecki
Warszawsko Mazowiecki Związek Jeździecki
Gmina Żabia Wola
Państwa oferty nie może zabraknąć w naszym centrum sportu jeździeckiego
Sport – Jeździectwo – Zawody
JEŹDZIECTWO NALEŻY DO NAJBARDZIEJ PRESTIŻOWYCH I
ELITARNYCH DYSCYPLIN SPORTOWYCH
REKLAMA PODCZAS WYDARZENIA SPORTOWEGO POZWALA
W ŁATWY SPOSÓB PRZEKAZAĆ KOMUNIKAT MARKETINGOWY
STWARZA MOŻLIWOŚĆ WYGENEROWANIA DUŻYCH
WARTOŚCI MEDIALNYCH W STOSUNKU DO
ZAINWESTOWANYCH ŚRODKÓW.
Sponsoring całego cyklu pozwala na powtarzalność komunikacji z grupą docelową.
Trochę o sporcie najwyższej klasy:
Jeździectwo, to dyscyplina sportu, która cały czas bardzo dynamicznie się rozwija, zarówno w Polsce jak i na Świecie.
Widać to po coraz większej ilości organizowanych zawodach jeździeckich rangi krajowej jak i międzynarodowej,
które cieszą się coraz większym zainteresowaniem stacji telewizyjnych.
Największa stacja telewizyjna Eurosport, transmituje zawody jeździeckie z całego Świata minimum raz w
tygodniu, jak również inne stacje TVN Sport, Polsat Sport, Polsat, w Niemczech telewizja publiczna WDR, 1-ARD, ZDF, w Anglii Sky, BBC Sport,
we Włoszech RAI Uno, RAI Due, RAI Sport.
Troche o marketingu …
Dlaczego sport ? – Definicja
Marketingu Sportowego – Marketing sportowy –
„(…)Na brak zainteresowania sponsorów nie może narzekać dziś jeździectwo.
Jeszcze dwa lata temu zagrożone były najważniejsze zawody jeździeckie w Polsce,
rozgrywane każdej wiosny na Torwarze, czyli finał ligi Europy Centralnej Pucharu
Świata w skokach przez przeszkody oraz ujeżdżaniu. Z ich sponsorowania
wycofała się Toyota oraz informatyczna firma Sygnity. Zawody uratowały władze
Warszawy, a obecnie ich budżet gwarantuje PKO BP, główny sponsor. Impreza
zmieniła nazwę na Cavaliada Warszawa, a jej organizatorem są Międzynarodowe
Targi Poznańskie. W tym roku znalazło się też kilku mniejszych mecenasów, dzięki
czemu pula nagród przekroczyła 1 mln złotych. (…)”
– działania podejmowane przez
specjalistów marketingu produktów przemysłowych i usług, którzy wykorzystują
sport jako instrument promocji produktów i usług oraz marki. Działania te
realizowane są poprzez sponsoring sportowy.
• Pozytywny wizerunek sportu przekładający się na dobry wizerunek i rozwój gminy
• Zdrowe sportowe emocje
• Niższe koszty zaistnienia w mediach
• Podświadomy przekaz
• Pozytywne skojarzenia
• Dotarcie do wybranej grupy docelowej
• Duża efektywność przekazu
• Skojarzenia nazwy nie tylko z daną imprezą ale także z dyscypliną i jej
reprezentantami
• Szerokie możliwości i formy prezentacji marki/loga/nazwy
Zalety Sponsoringu
Wzorem dużych firm te mniejsze przekonują się, że inwestowanie w doświadczenia odbiorców i budowanie relacji z otoczeniem jest bardziej opłacalne niż np. kupowanie powierzchni reklamowych. Bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami, budowanie reputacji firmy i widoczności to tylko niektóre benefity sponsoringu.
Sponsoring tytularny, to najwyższa forma sponsoringu, w którym nazwa sponsora, staje się integralną częścią nazwy obiektu, wydarzenia, bądź całych rozgrywek.
Zapraszamy do Kontaktu
Monika Becker
manager Becker Sport Equestrian Center