Zapraszamy do współpracy z naszym centrum jeździectwa – Becker Sport Equestrian Center
Organizacja szkoleń/konsultacji
Wynajem ośrodka na cele szkoleniowe
Zawody/Ośrodek honorowym patronatem objęły :
Polski Komitet Olimpijski
Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie
Polski Związek Jeździecki
Warszawsko Mazowiecki Związek Jeździecki
Gmina Żabia Wola
Strefa expo
Sport związany z końmi, to jedna z najpiękniejszych dyscyplin olimpijskich.
Zawody jeździeckie, to nie tylko sportowe emocje, lecz również idealny czas, aby w wyjątkowym miejscu ze wspaniałymi ludźmi spędzić wspólnie te chwile.Jest to najlepszy wybór do promocji własnej marki czy usługi, nie tylko związanej końmi.
Świat jeździecki wypełniony jest potencjalnymi klientami.
Jeździectwo to sport elitarny, jednak dostępny dla każdego.
Ośrodek Becker Sport Equestrian Center jest stworzony po to, aby wspierać rozwój jeździectwa na najwyższym poziomie.
Państwa oferta produktowa idealnie pasuje do oferty, którą chcemy zaprezentować naszym gościom.
Strefa expo usytuowana jest optymalnie wzdłuż alei pasażowej i głównej areny konkursowej, gwarantując bliski kontakt i możliwość zaprezentowania pełnej oferty zarówno zawodnikom jak i publiczności.
Zachęcamy do zapoznania się z naszą propozycją współpracy i przesłanie formularza zgłoszeniowego lub kontaktu z managerem projektu.
Państwa oferty nie może zabraknąć w naszym centrum sportu jeździeckiego
namiot wystawienniczy
typu sułtańskiego z podłogą
namiot wystawienniczy
typu tureckiego
Baner reklamowy na zewnątrz
Flaga winder
Leżak reklamowy
Gadżety reklamowe
Twój pomysł
Zapraszymy do Kontaktu
Monika Becker
manager Becker Sport Equestrian Center
Sport – Jeździectwo – Zawody
JEŹDZIECTWO NALEŻY DO NAJBARDZIEJ PRESTIŻOWYCH I
ELITARNYCH DYSCYPLIN SPORTOWYCH
REKLAMA PODCZAS WYDARZENIA SPORTOWEGO POZWALA
W ŁATWY SPOSÓB PRZEKAZAĆ KOMUNIKAT MARKETINGOWY
STWARZA MOŻLIWOŚĆ WYGENEROWANIA DUŻYCH
WARTOŚCI MEDIALNYCH W STOSUNKU DO
ZAINWESTOWANYCH ŚRODKÓW.
Sponsoring całego cyklu pozwala na powtarzalność komunikacji z grupą docelową.
Trochę o sporcie najwyższej klasy:
Jeździectwo, to dyscyplina sportu, która cały czas bardzo dynamicznie się rozwija, zarówno w Polsce jak i na Świecie.
Widać to po coraz większej ilości organizowanych zawodach jeździeckich rangi krajowej jak i międzynarodowej,
które cieszą się coraz większym zainteresowaniem stacji telewizyjnych.
Największa stacja telewizyjna Eurosport, transmituje zawody jeździeckie z całego Świata minimum raz w
tygodniu, jak również inne stacje TVN Sport, Polsat Sport, Polsat, w Niemczech telewizja publiczna WDR, 1-ARD, ZDF, w Anglii Sky, BBC Sport,
we Włoszech RAI Uno, RAI Due, RAI Sport.
Troche o marketingu …
Dlaczego sport ? – Definicja
Marketingu Sportowego – Marketing sportowy –
„(…)Na brak zainteresowania sponsorów nie może narzekać dziś jeździectwo.
Jeszcze dwa lata temu zagrożone były najważniejsze zawody jeździeckie w Polsce,
rozgrywane każdej wiosny na Torwarze, czyli finał ligi Europy Centralnej Pucharu
Świata w skokach przez przeszkody oraz ujeżdżaniu. Z ich sponsorowania
wycofała się Toyota oraz informatyczna firma Sygnity. Zawody uratowały władze
Warszawy, a obecnie ich budżet gwarantuje PKO BP, główny sponsor. Impreza
zmieniła nazwę na Cavaliada Warszawa, a jej organizatorem są Międzynarodowe
Targi Poznańskie. W tym roku znalazło się też kilku mniejszych mecenasów, dzięki
czemu pula nagród przekroczyła 1 mln złotych. (…)”
– działania podejmowane przez
specjalistów marketingu produktów przemysłowych i usług, którzy wykorzystują
sport jako instrument promocji produktów i usług oraz marki. Działania te
realizowane są poprzez sponsoring sportowy.
• Pozytywny wizerunek sportu przekładający się na dobry wizerunek i rozwój gminy
• Zdrowe sportowe emocje
• Niższe koszty zaistnienia w mediach
• Podświadomy przekaz
• Pozytywne skojarzenia
• Dotarcie do wybranej grupy docelowej
• Duża efektywność przekazu
• Skojarzenia nazwy nie tylko z daną imprezą ale także z dyscypliną i jej
reprezentantami
• Szerokie możliwości i formy prezentacji marki/loga/nazwy
Zalety Sponsoringu
Wzorem dużych firm te mniejsze przekonują się, że inwestowanie w doświadczenia odbiorców i budowanie relacji z otoczeniem jest bardziej opłacalne niż np. kupowanie powierzchni reklamowych. Bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami, budowanie reputacji firmy i widoczności to tylko niektóre benefity sponsoringu.
Sponsoring tytularny, to najwyższa forma sponsoringu, w którym nazwa sponsora, staje się integralną częścią nazwy obiektu, wydarzenia, bądź całych rozgrywek.